Ambroo: Lismaren har iaf tidigare visat Timråhjärta.
Självklart kommer inte Sanny att komma hit, men som han spelade när han lämnade och den relation han hade till klubben då, ja det är precis en sån spelare vi behöver idag.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ambroo: Lismaren har iaf tidigare visat Timråhjärta.
Självklart kommer inte Sanny att komma hit, men som han spelade när han lämnade och den relation han hade till klubben då, ja det är precis en sån spelare vi behöver idag.