Knylan: Jag sätter min vänstra testikel på att Nubben jagar.
Inlägg: 1458745
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Bragd-Birger: Jag kan inte sluta att fundera på om du har din högra kvar? Är du en storspelare?
Sv: Silly Season 11/12
Bragd-Birger: Jag skulle nästan våga sätta min högra på att han lämnade då han redan gjort klart med klubb likt Flurran.
Sv: Silly Season 11/12
Bragd-Birger: Det var en väldigt vågad vadslagning minsann. Nötterna ska man vårda ömt, de växer inte tillbaka.