Ambroo: " Jag kommer bestämma mig i dag eller i morgon" " Modo är en klubb med fina traditioner och det vore en ära att få spela för dem" "Det jag funderar på just nu är om familjen orkar med en flytt till. Vi ska diskutera det tillsammans"
Blir alltså modo om familjen går med på en flytt, jävla modo!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
" Modo är en klubb med fina traditioner och det vore en ära att få spela för dem"
"Det jag funderar på just nu är om familjen orkar med en flytt till. Vi ska diskutera det tillsammans"
Blir alltså modo om familjen går med på en flytt, jävla modo!