1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1459492

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
söder över: Brempan var jävligt mycket dyrare än man kan tro. Jag har bara hört rykten, men samstämmigheten där säger +250 000.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
Bragd-Birger: 280 000 kostar karln och det vet jag. Vampola kostade i runda slängar 500. Jag kan köpa att man inte hade ekonomi för Vampola men har ingen förståelse för rekryteringen av Bremberg. En skitgubbe är det. En stor en. Det får Nubben, frälsarn, ta på sig.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19

Bragd-Birger:

Bremberg gör mig förbannad. Det gränsar fan till bedrägeri. Möjligen vaknar killen då matcher gäller. Tala om att inte gå till jobbet. Näslund var där och nosade på ett tryout med snubben. Blir orolig bara av det....


Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19

Läser att Robinson nämns. Han avgjorde idag, fint så. Men som alla andra speldumma backar så slår han ofta bort många pucker djupt i egen zon. Tittar höger, spelar blint till vänster. Som spelskicklig back (som han ska vara och ibland är) ska det inte behöva inträffa så ofta som det faktiskt gör.

Annars: wiiihooo, 18 poäng till slutspel!! Kom igen, det kan, teoretiskt gå.


Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19

Bragd-Birger: isf så HATAR jag äckliga brempan!!! 

 

FORZA HALLIN!!! 

hur fan tänkte Nubben då?

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.