1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1459499

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19

Captain Crash: Antagligen är man duktigt svältfödd på framgång men tycker det var en rätt udnerhållande 0-0 match. Åtminstone om man såg den på plats. Plus till Jonte, Hallin, Jocke och Robinson. Även Robin Lindqvist kändes jävligt pigg i matchen.

Bremberg kan man bryta med nu eller bänka och spela Boyce så vi får någon fart i den formationen också. Maken till loj spelare har aldrig skådats. Gnäller man på bristen av karaktär hos Murley så vet jag inte vad man ska kalla Bremberg? Halonen bör rimligtvis ha lastat slant på Luleå med tanke på hans tiotal blindpass rätt in i slottet.


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
Frella:Om jag inte såg fel så var det bara "Linkan" som drog den snabbaste rushen till omklädningsrummet(så snabb var han inte på hela matchen) efter slutsignalen.De andra tackade iaf klacken efter matchen.Vilken jvla skitstövel, skicka han till dif där han hör hemma.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.