dr-nix: Jag har faktiskt inte tänkt på hur det har snackats om honom. Han är urusel i mina ögon. Bara det inte blir rasistiskt...el har det blivit det?
dr-nix: Å ena sidan tycker jag att vissa har gått alldeles för hårt åt Hagos. Hans offensiva kvalitéer (eller avsaknaden av) skall inte ens behöva diskuteras. Å andra sidan tycker jag att det är konstigt att man inte ska kunna ösa skit över honom när Halonen, Högström, Bremberg, Pikkarainen och resten av gänget varit lovligt byte hela säsongen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.