Inlägg: 1459998
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Oavsett hur den här eländiga säsongen slutar har trion Nubben, Ante Karlsson och Tommy Andersson min fulla respekt. Duktigt folk som dyker upp och jobbar hårt i den värsta av motvindar.
Om Timrå klarar sig kvar i Elitserien hoppas jag att dessa tre stannar kvar - där finns det något att bygga på inför framtiden.
+ 4
Vem skrev inlägget från TGO kl 1420? Jag har inte svarat mig själv! Moderatorer, styr upp.