Inlägg: 1460090
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Anonymous: Säg inte det. DIF skulle ha en enorm press på sig om de hamnade i kvalserien. Faktum är att många mer eller mindre räknat ut Timrå, så laget har inte alls lika mycket att förlora i en kvalserie och kan förhoppningsvis spela mer avslappnat.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Anonymous: Äh skitsamma vilka som följer med till KS.
Ska man vinna lilla SM så måste man kunna vinna mot alla lag.
Ska man vinna lilla SM så måste man kunna vinna mot alla lag.
+ 3
Jaha just nu har vi Djurgården i KS. Risken att vi får spela mot Sundsvall nästa år ökade rätt mycket. Djurgården vinner vi inte en match emot.