Nu är det ännhååäll.
Inlägg: 1460097
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
NU har jag landat.
KS skrämmer inte mig längre. Vi kommer att fixa ES kontraktet.
Jag känner det.
Skulle vi inte göra det så här vi inte i ES att göra...as simple as that.
KS skrämmer inte mig längre. Vi kommer att fixa ES kontraktet.
Jag känner det.
Skulle vi inte göra det så här vi inte i ES att göra...as simple as that.
+ 1