+ 1
Inlägg: 1460104
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bissett_19: Fråga Ambroo han har koll på mitt intag.
Nä det här är lugnt. Vi fixar det här. Ska bli kul.
Lite spänning är bra. Jodå. Så är det.
Nä det här är lugnt. Vi fixar det här. Ska bli kul.
Lite spänning är bra. Jodå. Så är det.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Bissett_19: Helrör menar du? Den där rackarn under dig verkar ha klivit på pulvret...
+ 2
Hur många groggar krävdes det?