1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1460210

Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Visar det sig att vi bara får Robin för pengarna så ska jag kräva tillbaka mina iallafall. Fan, oförskämt rent ut sagt ifall så är fallet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

ersson: Svårt men hoppas på en back iallafall...som de sa nyss på viasat Hockey...ett bra anfall vinner matcher men ett bar försvar vinner mästerskap vi skulle behöva vinna mästerskapet kvalserien o en stabil back skulle sitta bra..

men det är extremt svårt värva när vi ligger där vi ligger o det handalr uppenbart inet bara om ekonomin det ser man ju på att jätten backen A lakos tackade nej både till oss o Modo..

det är lättare för tex SAIK att signa vi skulle knappast ha haft chans på Klingberg men för dom var det inga problem uppenbarligen av hans egnauttalanden..


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.