Timrå Icon:Absolut! Problemet är att det känns alltid som en gambling att värva in en målvakt på kort varsel. Så känner jag spontant iaf. Det kan bli lite hursomhelst och då det är den sårbaraste positionen i laget känns det lite nervöst. Greiss var väl stabil sas det?
Inlägg: 1460473
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Kattgubben: Ja eller så tar man en man med säkerhet vet är bättre än de man har.....