Kattgubben: Ja eller så tar man en man med säkerhet vet är bättre än de man har.....
Inlägg: 1460477
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Timrå Icon:Ja, det skulle ju vara förträffligt om vi fick lös en sån. Han får gärna ha spelat på stor rink också eftersom det vanligtvis krävs en viss omställningstid mellan stora och små rinkar