Per HApps: ibland undrar jag hur många av värvningarna SC själv hittar, jagar och sedan värvar. jag tror fan ärligt talat att vissa sportchefer värvar 40-50% av sina spelare genom att enbart svara i telefon där en agent ringer och ger ett erbjudanade om en spelare han inte ens hört talas om eller tänkt på...'
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Per HApps: ibland undrar jag hur många av värvningarna SC själv hittar, jagar och sedan värvar. jag tror fan ärligt talat att vissa sportchefer värvar 40-50% av sina spelare genom att enbart svara i telefon där en agent ringer och ger ett erbjudanade om en spelare han inte ens hört talas om eller tänkt på...'