1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614839 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1460959

Sv: Silly Season 11/12

Bragd-Birger: Se där ja. Då minns jag fel, på så kort tid. Jag var ju trots allt på presskonferensen när det släpptes.

Då skulle man kunna konstatera att han gav ett tvetydigt besked då med andra ord eftersom han i andra sammanhang och andra samtal där var lika noga att påpeka att det var ett gemensamt beslut. Det blir det en gissning åt vilket håll man än ställer sig i frågan.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12

JimmyH: Ja, det tillhör ju spelets regler så att säga. Spekulationer hit och dit. Jag tror inte ens att jag har mer rätt än dom flesta som inte håller med (lögn: det tror jag visst. Men jag är inte hundraprocentigt dyngsäker).

Dock blev jag lite irro över att du raljerade över min grad av hypotetism, ungefär som att min Nubben-avoghet skulle göra mig mer verklighetsfrånvänd än de som Nubben-frozar.

Mike: Du också, självklart! Dom tre vise männen!


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.