Nybbe: Ja, det är sällan man känt så starkt att en bra start på säsongen var livsviktig. Så blev det som bekant inte, trots att spelet under inledningen åtminstone i mina ögon var betydligt bättre än under fjolåret (undantaget vissa livsviktiga detaljer då, som BP-spelet).
Det är i a f kul att se att de nya tränarna äntligen börjar visa att vi i år har lite av det lag vi inför säsongen tyckte att vi hade: hårt jobbande, spetslöst men homogent. Jag är försiktigt positiv inför våren.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nybbe: Ja, det är sällan man känt så starkt att en bra start på säsongen var livsviktig. Så blev det som bekant inte, trots att spelet under inledningen åtminstone i mina ögon var betydligt bättre än under fjolåret (undantaget vissa livsviktiga detaljer då, som BP-spelet).
Det är i a f kul att se att de nya tränarna äntligen börjar visa att vi i år har lite av det lag vi inför säsongen tyckte att vi hade: hårt jobbande, spetslöst men homogent. Jag är försiktigt positiv inför våren.