1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1461108

Sv: Silly Season 11/12
Skarin: Det här låter ju inte så hoppfullt.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
hubbenorlen: Nej det gör väl inte det. Men att det blir "tack men nej tack" känns ju mer realistiskt än någonsin. Tråkigt så klart eftersom vi behöver förstärkning.

Dock tror jag att det blir Mihalik. Skulle bli mycket förvånad annars.

Sv: Silly Season 11/12
hubbenorlen: Det där hade jag på känn, det finns en anledning till varför sportchefer säger ingen kommentar osv. 

Sv: Silly Season 11/12

hubbenorlen: Som jag ser det har vi endast två typer av spelare som är tänkbara för oss i den situation vi är i;

- Spelare som brinner för för klubben och vill hjälpa till (typ Styf). Lär dock vara väldigt få i detta läge.

- Golddiggers som spelar var som helst så länge de får rejält med deg. (typ Brendl). Dessa lär vi dock knappast ha råd med nu.

Och möjligen något lån av en spelare som inte får speltid i sitt lag (typ Mustonen. Brukar inte slå väl ut......

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.