Skarin: Ja, där har vi en riktig värvningsbomb. Tänk dig honom på blålinjen i päpä!!1 Varför tog inte Nubben hann??!!? Men det är klart, vad hade någon annan sportchef haft att sätta emot när NAZZY ringer!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Skarin: Ja, där har vi en riktig värvningsbomb. Tänk dig honom på blålinjen i päpä!!1 Varför tog inte Nubben hann??!!? Men det är klart, vad hade någon annan sportchef haft att sätta emot när NAZZY ringer!