Bragd-Birger: inte en besvikelse för mig.. tvärtom.. men som dom uppträder har dom inget här o göra.. ner ett år me dom så kanske dom kvickna till
Inlägg: 1462135
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27
stoff:
Ner ett år? Ner ett år?
Jag är nyss fylda trettio och räknar iskallt med att jag kan ha sett ES-hockey i 060-området för sista gången om de ramlar ur nu. Med lite tur så får jag bara vänta 30 år.
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27
stoff:
"ner ett år me dom så kanske dom kvickna till"
*Inte ens dessa spelare som kommer lira i TIK nästa säsong
*Inte precis garanterat att man går upp efter en säsong i AS där man "kvicknat till"
*Det finns en speltråd som alla som spelar snackar i och den funkar även för DIG!
"ner ett år me dom så kanske dom kvickna till"
*Inte ens dessa spelare som kommer lira i TIK nästa säsong
*Inte precis garanterat att man går upp efter en säsong i AS där man "kvicknat till"
*Det finns en speltråd som alla som spelar snackar i och den funkar även för DIG!
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27
stoff: Ja, det verkar vara det bästa scenariot. Titta på Leksand, Mif, SSK, Rögle och Mora. Ett stålbad i allsvenskan var precis det dom behövde!!1
+ 3