1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614769 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1462289

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27

Olle: Olle    Hockey var hjärta.....  när alla spelare bodde i Timrå eller i omnejd -hade släkt i Timrå-någon kände någon som kände spelaren-hade sett han gå på gatan eller varit inne på Domus och handlat samtidigt och hejat på han,eller jobbade med han .

Den tiden finns inte mer , det har jag vart med om på 60-70 talet.


Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27
Nybbe:

"sett han gå på gatan eller varit inne på Domus och handlat samtidigt och hejat på han,eller jobbade med han "

Jäkla tur att man inte stöter på dom nu, då hade man nog inte kunnat bete sig, en redig Zidane skallning skulle dom fått!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27
Nybbe: Den kulturen är bara en eller två divisioner bort. Men nog låter det lite mysigt. Vi har en toppenchans nu att få uppleva det där redan till hösten.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.