Inlägg: 1462289
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27
Nybbe:
"sett han gå på gatan eller varit inne på Domus och handlat samtidigt och hejat på han,eller jobbade med han "
Jäkla tur att man inte stöter på dom nu, då hade man nog inte kunnat bete sig, en redig Zidane skallning skulle dom fått!
"sett han gå på gatan eller varit inne på Domus och handlat samtidigt och hejat på han,eller jobbade med han "
Jäkla tur att man inte stöter på dom nu, då hade man nog inte kunnat bete sig, en redig Zidane skallning skulle dom fått!
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27
Nybbe: Den kulturen är bara en eller två divisioner bort. Men nog låter det lite mysigt. Vi har en toppenchans nu att få uppleva det där redan till hösten.
Olle: Olle Hockey var hjärta..... när alla spelare bodde i Timrå eller i omnejd -hade släkt i Timrå-någon kände någon som kände spelaren-hade sett han gå på gatan eller varit inne på Domus och handlat samtidigt och hejat på han,eller jobbade med han .
Den tiden finns inte mer , det har jag vart med om på 60-70 talet.