+ 1
Inlägg: 1462332
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27
Taurus: TIK har utnyttjat denna "förmån" på ett ganska dåligt sätt, helt klart.
Olle:
Ja, herregud ja. Det återstar att se. Men samtidigt måste jag ju berömma Tiks förmåga att utnyttja möjligheten att ha 2 st transatlanter. Kan man utnyttja det nåt sämre??