+ 1
Inlägg: 1462336
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-01-27
Taurus: Någonstans där i Oktober grät jag. I november/December satt jag som ett kolli och stirrade in i väggen. Nu är det Januari/Februari och jag tror att det här stadiet kallas för "förnekelsestadiet".
I April är det "högaffelstadiet".
+ 1
Olle:
Ja, dåligt är inte ordet. För mig finns det inte ord för det över huvud taget. Av allt som går att uppbringa hittar man en back på styft 70 kg i norska ligan!!! Jag gråter floder!!!