Nu kan det vara knepigt att göra sig av med ngn av dessa då de har långt kontrakt, men om man får önska så ör det så här. Andra kan nog bättre i annan omgivning, där man får ta en annan roll
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
fredriko74:
UT från min sida till nästa år OM vi överlever KS
Stefan Ridderwall
Ellias Granath
Antti Halonen
Fredrik Bremberg
Andreas Molinder
Matt Murley
Timo Pärsinen
Martin Röymark
Men då skall det in KLASS istället !
Nu kan det vara knepigt att göra sig av med ngn av dessa då de har långt kontrakt, men om man får önska så ör det så här. Andra kan nog bättre i annan omgivning, där man får ta en annan roll