Inlägg: 1462697
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mackelito: Netik Och Pilar. Pengar har dom Växjö.
Jaha vad får vi? En pensionerad fd spelare som sett sina bästa dagar .....Styf?
Ja just ja! En jätte är klar....alltid nåt....tror jag.
Jaha vad får vi? En pensionerad fd spelare som sett sina bästa dagar .....Styf?
Ja just ja! En jätte är klar....alltid nåt....tror jag.
Sv: Apropå nånting...
Mackelito: Det mest intressanta med artikeln var väl att spelarna ska göra två matcher till för Lev innan de är fria att lämna. Pressmeddelande om Mihalik till veckan? Fabricius känns ju inte helt osannolik heller tyvärr. Bartecko?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar