Hahl Bundy:Det är nog en som Styf vi behöver, en med hjärta och som skulle göra allt för att Timrå ska hålla sig kvar.
Inlägg: 1462780
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
zita:Men då blir ju vi utan Pär som vi åker runt och drar här ute på söndags träningarna ute i Njurunda!Får vi nån i byte då eller hur gör dom??