Hahl Bundy: Då återstår bara en produktiv, välutveclad center med bra CV så har Nubben gjort ett bra jobb!
Inlägg: 1463023
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
fredriko74: Ja han har 2 dar på sig.
Får vi in en riktig sniper, behöver inte vara en center, så är jag oxå nöjd.
Får vi in en riktig sniper, behöver inte vara en center, så är jag oxå nöjd.