The great one: Förstår inte denna hype kring Ahlqvist? Han är i min bok inte ett dug bättre än de vi redan förfogar över. Hade hellre sett att man försökt att chansa med Hannu Toivonen som floppat rejält i MIF. Men där känns det som att det finns viss potential åtminstone efter var han varit tidigare.
Efter dagens intervjuer med Nubben känns det helt plötsligt kolsvart igen. Ahlqvist och Mihalik in alltså. Bredd, bredd, bredd samt en skadeskjuten Bremberg är alltså vad vi åstadkommit för att stärka upp.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
The great one: Förstår inte denna hype kring Ahlqvist? Han är i min bok inte ett dug bättre än de vi redan förfogar över. Hade hellre sett att man försökt att chansa med Hannu Toivonen som floppat rejält i MIF. Men där känns det som att det finns viss potential åtminstone efter var han varit tidigare.
Efter dagens intervjuer med Nubben känns det helt plötsligt kolsvart igen. Ahlqvist och Mihalik in alltså. Bredd, bredd, bredd samt en skadeskjuten Bremberg är alltså vad vi åstadkommit för att stärka upp.