Det var ju ganska väntat att Challe skulle ta över DIF. Hela hans period i Timrå kändes ju lite som ett experiment för att ge honom den tränarrutin som de vill se i DIF.
Inlägg: 1463112
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Marcus: Ja Challe är ju redan insyltad i allsvenskan så det passar ju perfekt.....
Och nu vill jag inte höra något om stenar och glashus. Hör ni det? :-)
Redigerad kommentar
+ 3