1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614705 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1463930

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31
pefr: En sak man kan glädja sig åt inför kvalserien är att vi kommer att få mer tid på oss. Jag tycker ofta att intentionerna finns där nu, det tar bara för lång tid för att det ska funka i elitserien. I kvalserien går allt lite långsammare.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31
hubbenorlen: Jag undrar det jag. Laget består av ett kollektiv med ganska dåliga spelare utan självförtroende, sist i en serie, utan spelide i en bankrutt förening.

...men bilen går ju bra å så...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.