pefr: En sak man kan glädja sig åt inför kvalserien är att vi kommer att få mer tid på oss. Jag tycker ofta att intentionerna finns där nu, det tar bara för lång tid för att det ska funka i elitserien. I kvalserien går allt lite långsammare.
Inlägg: 1463930
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31
hubbenorlen: Jag undrar det jag. Laget består av ett kollektiv med ganska dåliga spelare utan självförtroende, sist i en serie, utan spelide i en bankrutt förening.
...men bilen går ju bra å så...
...men bilen går ju bra å så...