Inlägg: 1463939
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31
lincoln:
Hoppas de ansvariga för detta fiasko kommer ut och talar om hur man har tänkt och hur man har hanskat med pengarna denna säsong. Det är dom fan skyldiga alla som älskar och håller på Tik samt spenderar en j-la massa pengar för att se dom fullständigt misslyckas
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31
lincoln: Det är ju inte utan anledning som många allsvenska spelare chockas av tempot i Elitserien.
...men bilen går ju bra å så...