lincoln: Det är ju inte utan anledning som många allsvenska spelare chockas av tempot i Elitserien.
Inlägg: 1463941
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31
hubbenorlen: Vi har inget i elitserien att göra. Skämmigt dåliga är vi. Pyrret däremot det är en klasspelare.
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31
hubbenorlen: Ja... Däribland våra också. ;-)) tydligen...
Redigerad kommentar