Peja: Vad jag vet är det endast Svedberg som varit inblandad i tre situationer där han i samtliga agerat från båset. Medvetet eller inte så bör han ha samlat ihop till en rejäl jävla tjuvsmäll snart.
Angående smällen som Önerud åkte på så är faktiskt Svedberg helt oskyldig denna gång,han sitter på bänken vid situationen. Däremot är det en utspelare som öppnar båsdörren och skall släppa in vid ett byte då Johan Larsson trycker till Önerud onödigt hårt i ryggen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.