1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1465100

Sv: Apropå nånting...

Hmmmm: För en som växte upp med att ishockey antingen spelades på torsdagar kl. 19.00 eller på söndagar kl 17.00 så har årets schema löjets skimmer över sig, det är ju för faaan hockey jämt. Nu bidrar ju inte ÄLSKADE TIMRÅ IK till spänningen, men så här haltande tabeller som det vart denna säsong det vill i vart fall inte jag ha... Det sägs ju att detta är något jävla expriment från Hockeyförbundet för att få ökad publiktillströmmning och att man testar andra speldagar. Eller är det en lögn och att det kommer att se ut så här framgent beroende på TV-bolagens tryck???

Må spelomgångarna samlas ihop...


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.