Inlägg: 1465165
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Det är bra att det kommer fram! Är faktiskt ganska less på att läsa om att vissa av våra elitidrottare super sönder klubben.
Om det nu är sant.....
Supa är ett privilegium förunnat oss supportrar och pensionerade atleter :-)
Om det nu är sant.....
Supa är ett privilegium förunnat oss supportrar och pensionerade atleter :-)
Redigerad kommentar
Vi har ju t.o.m. personer ur rättsväsendet som gärna berättar för allmänheten vad som händer och sker. Vem minns inte 'fylleskandalen' där våra finska vänner råkade få i sig lite för mycket.