Inlägg: 1465167
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Ja precis. Men det kanske beror på att man i ledningen har liknande vanor? Eller som du var inne på att detta beteende är en accepterad anledning till att de väljer oss.
Låga krav passar en del spelares mentalitet. Casha in bara....
Låga krav passar en del spelares mentalitet. Casha in bara....
Att kraftfullt markera att detta inte är ett okej beteende, internt med berörd part skulle inte skada. Men så gör man ju inte riktigt i den här föreningen. Här hänger man ut dem offentligt i stället. Proffsigt.