Timrå Icon: Såg att Högström fick näta ikväll mot kissekatterna...
Inlägg: 1465168
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Hur ska man tolka det? Han var urusel hos oss o i ES men i AS "öser"han in mål.
Ville bara tänka positivt. :)
Ville bara tänka positivt. :)
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Han var bäl extra taggad då ;-). Skulle säkert regnat hattar på isen mot oss :-(