1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614757 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1465301

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-02-02
Johnny Bravo: det står jag för, om du kallar det bananas eller vad fan du försöker snacka nåt för fränt språk som du inte ens förstår själv, eller vill försöka framställa dej som frään. Skriv en dikt om det vet jaa pajas

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-02-02
Burkmat: detta påminner om dig oh dina raseriutbrott.

http://www.youtube.com/watch?v=v2BdNVczgWE

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-02-02

Burkmat: Synd att du själv inte kan uttrycka dig i ord.

Måste kännas hårt för dig härinne...är det därför du är som du är?
Du har mindervärdeskomplex.

Ja om man skulle jämföra pajaser härinne så är du nog den otvetydigt den störste av många.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.