1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 146723

Sv: Södertälje-Timrå IK
HH: nej jag har aldrig påstått att Kapanen har något som helst ansvar för senaste matchen....i mitt tycke var det många "turmål" som FBK fick....sargstudsar, självmål osv...
Men samtidigt så är det omöjligt att låta Kapanen vakta kassen i 50 omgångar....Freddan måste luftas NÅNGÅNG å ifall han inte får chansen efter 6 baklängesmål, ja när skall man då kasta in honom?

Kapanen har varit å ÄR grym i kassen, inget snack om saken. Helt klart en av elitseriens bästa målvakter!
Men nån gång måste han få lite vila oxå, även utöver de speluppehåll som kommer..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.