hubbenorlen: När pojken värvades så var man ju lite skakis kring Ridderwalls status.
Nåja, det finns nog en tanke kring att Ridderwall står. Mycket för att han ska få känna på hur pass bra han fixar det med höften. Men man skulle ju gärna se en utkristalliserad förstekeeper.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
hubbenorlen: När pojken värvades så var man ju lite skakis kring Ridderwalls status.
Nåja, det finns nog en tanke kring att Ridderwall står. Mycket för att han ska få känna på hur pass bra han fixar det med höften. Men man skulle ju gärna se en utkristalliserad förstekeeper.