1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1468001

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-02-16
joergenjonsson: Ja, just resultatet för Modo var ju verkligen det mest intressanta. Tack för att du berättade, så slipper vi bita sönder fler nagelband. Hur det gick för LHC eller DIF som ligger där nere vid oss skiter vi däremot i.

Svarskommentarer

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-02-16

Bragd-Birger: Point taken! Var bara det att jag fått intrycket att de flesta av er trott på Modo som motståndare i kvalserien, vilket förvisso inte allas är omöjligt, själv tror jag på Djurgården.

När det nu inte ser ut att bli så trodde jag inte att det var fel att skriva att de vann över serieledarna. Ursäkta mitt infantila inlägg...


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.