1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614815 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1468005

Sv: HV 71 - Timrå IK 2012-02-16
joergenjonsson: MEN DRA IGEN OCH KILA IVÄG FÖRFAN!


"

Jag hoppas innerligt att ni håller er kvar till kommande säsong så att ni får spöa Timrå i derbyna. Gör aldrig misstaget åter att gå samman med Timrå. Inom ett par säsonger kommer den föreningen att gå i konkurs och degraderas till division 1. Vilket lag tror ni då kommer locka till sig publik och pengar? Just det - Sundsvall! Kanske kan ni då också bygga ny arena och börja avancemanget mot elitserien?

Lycka till på er mödosamma väg och jag håller tummarna och hoppas innerligt att Timrås existens i de högre serierna är ett minne blott!

Redigerad kommentar


Härligt att se att ni verkar piska Timrå ikväll. De är redan sist i elitserien med över 20 poängs marginal, men i ärlighetens namn, jag hoppas att de tappar ändå fler poäng till nästa sämsta lag innan serien är slut. Vidare hoppas jag att Timrå misslyckas i kvalserien för att så småningom - inom ett par års tid - gå i konkurs och degraderas till division 1. Härligt och underbart att se att ni på ett förtjänstfullt sätt bidrar till den utvecklingen.

 

Tack!


 

Trist att se att det här är så dött? Har alla gett upp drömmar på ett mer harmoniskt och lyckligare liv i elitserien? Nåväl hoppas ni lyckas avancera i seriesystemet vart efter tiden lider. Vore trevligt med Björklöven i elitserien - gärna på Timrås bekostnad.


Vart håller ni hus? Ingen trafik på hockeysnack trots att ni snart lirar i elitserien? Hoppas verkligen att ni går upp på Timrås bekostnad - det vore härligt och er välunnat!

"


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.