-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4986)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Alltså skulle bara Tommy och Anders få lite ordning på målskyttet så skulle garanterat poängen börja trilla in och atmosfären här inne skulle bli helt annorlunda. Personligen hade jag räknat kallt med att Nubben skulle värva mer än vad han gjorde. Tunga pjäser har lämnat men man har inte lyckats ersätta dem speciellt bra.
Under de omständigheterna förvånar det mig att man inte fokuserar mer på att försöka få igång en kille som Friberg som onekligen vet vart målet sitter även om det är svårare för honom att göra mål i ES.
Det som kändes plågsamt tidigare under säsongen var att spelet var så jävla uruselt, idag är det plågsamt för att oförmågan att göra mål är så jävla stark. Påminner om SSK som spelade bra och kämpade på men fick fan inte in puckuslingen...