1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614753 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1469001

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-02-20

T T: Tror jag det.

Tacksamt för Aleksis att stå mot sånna hära lag. Känns som om Timrå redan innan match bestämt sig för att det här är kört. Att det liksom inte går att rubba SAIK. Och då får Aleksis stå...


Förövrigt vet jag inte om jag gillar att man dribblar mellan alla tre målvakter. Bestäm er för en - kör med den fram till KS. Ge den målisen det fulla förtroendet och stödet från ledarhåll. Jag kan tycka att det borde vara att föredra.


Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-02-20
Kerstin_k: Jag inbillar mig att man redan bestämt sig för att det är Jocke man kommer satsa på i kvalet. Ridderwall har höftproblem och Aleksis kastas in i dessa matcher där det redan på förhand känns som given utgång medan man sparar på Jocke självförtroende.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-02-20

Kerstin_k:

Håller helt med dig. Och titta bara på SAIK:s transatlant förvärv Hollyway! Annat det mot för tiks transatlanter. Man kan inte ens utnyttja den möjligheten att ta hit två såna som håller ES klass!!! Tack gode gud för att det blir byte i baracken


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.