Men lugna ner er för helvete den här jävla korpmatchen betyder inte ett skit. Dessutom är domaren "lätt" efterbliven inte ett dug orolig inför kvalserien.
Inlägg: 1469032
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-02-20
Modano: Men nog fan kan man bli trött på att vi är det enda laget som fortfarande ställer upp oss med rövarna i bajsställning i boxplay? Kolla hur "hemmalaget" stressar i bp! Kolla hur alla spelar i bp!