Inlägg: 1469066
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-02-20
Taurus: Ja, SAIKs 3e lina skulle vara en 1a lina i TIK så lite skillnad är det allt !!
fredriko74:
Ja, men som jag sa. Lägg respektive laguppställning bredvid varandra och titta så är resultatet inte så konstigt.