Taurus: Ja, SAIKs 3e lina skulle vara en 1a lina i TIK så lite skillnad är det allt !!
Inlägg: 1469073
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-02-20
fredriko74:
Finns kanske 2-3 st som skulle få byta om i SAIK från TIK.