1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 146949

Sv: RESA
rådbjer:

Se där, det kan även vara farligt att köra ute på vägrenen och krypa fram i snigelfart. Dåligt tränad? Jag var faktiskt med och spelade supportermatch den 30/12-2001!

Sundsvall fans - Timrå supportrar....13 - 7!
Jag kräver en returmatch och det omgående. Helst i morrn!

I Cooparena kan man visst köpa blåvitt röka i periodpauserna. Då är man garanterad att man ser äkta snöstormar på vägen hem! Nere i Gaevle så går det numera att få tag i sönderrostade kaffebönor. Dessa går att använda i pipan i brist på annat och man får då uppleva en del härliga hallucinationer på vägen hem.

Det är lätt att vara chaffis om man väljer den rätta vägen!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.