Nubben (eller var det Linkan) liknar mer och mer Liemannen. Jag menar, 5 mille på tre år till Hagos är ju nära en ekonomisk terrorhandling. Bara för att jag skrev detta så åker MoDo ner i Kvalserien och endast TIK är kvar i Elitserien....
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Lumber Jack:
Nubben (eller var det Linkan) liknar mer och mer Liemannen. Jag menar, 5 mille på tre år till Hagos är ju nära en ekonomisk terrorhandling. Bara för att jag skrev detta så åker MoDo ner i Kvalserien och endast TIK är kvar i Elitserien....
Redigerad kommentar