Ce pratar om att hallen har ett bokfört värde på 80miljoner, och att lånen till kommunen är på 31milj.
Om allt är i sin ordning så är det ju bara för tik att ta ut nya pantbrev i fastigheten, och låna på banken. Det bör ju även finnas 14milj i pantbrev som kommunen inte har rätt att ha i pant längre.
För det kan väl inte vara så illa att man redan har belånat arenan upp till taknocken?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ce pratar om att hallen har ett bokfört värde på 80miljoner, och att lånen till kommunen är på 31milj.
Om allt är i sin ordning så är det ju bara för tik att ta ut nya pantbrev i fastigheten, och låna på banken. Det bör ju även finnas 14milj i pantbrev som kommunen inte har rätt att ha i pant längre.
För det kan väl inte vara så illa att man redan har belånat arenan upp till taknocken?