+ 1
Inlägg: 1470331
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Jag håller på dig fast just nu så är det inte riktigt nykert.
Du är en hyvens kille. Kommer du ihåg när vi for till Arboga?
Sv: Apropå nånting...
Dream Team:
Skönt att du inte suddar likt i Modoboken där dom verkar ha Nordkorea-tema.
Det är ju ändå Fredagskväll;)
Skönt att du inte suddar likt i Modoboken där dom verkar ha Nordkorea-tema.
Det är ju ändå Fredagskväll;)
+ 1
ALLA: Seså, ta nu och höj mellanstadiehumorn ett par snäpp härinne. Det är inte Glocalnet det här. SKÄRPNING!!!